familjenbernblomhamrouni

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:51

Hej då 2010, hej 2011

 

Nu är det ett nytt år och med nya möjligheter.

Ta vara på dom medans du kan och orkar, man vet aldrig när saker och ting går som man inte vill.

Detta år kommer vara ett bra år för mig!

* Min man kommer hem efter 7 månader ifrån oss

* Min son fyller 1 i April

* Jag och min man firar 1 År som gifta i Augusti

 

Det finns säkert mer saker som är bra med det här året!

Vi får helt enkelt se vart de leder någonstans.

Ge inte upp hoppet!!!

 

  

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:46

  


Min lilla underbara gokille.

 Jag älskar dig mer än vad gudarna älskar havet, luften, elden och jorden.

 

Du är mitt hjärta och min själv.

Utan dig så skulle livet inte vara värt!

Du gör mig stark och lycklig...

 

Dagen du föddes kommer jag aldrig glömma, främst för att de tog lång tid.

Sedan att få se dig äntligen efter 9 månader i magen.

De finns ingen bättre känsla än att få hålla sitt barn i sina armar!

                                                    
                                                  
                                       
  

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:34

Anledningen till att jag inte har skrivit på länge nu igen är för att nu innan jul så har man inte så mycket tid att sitta och blogga eller kolla mailen, så de har legat på sidan nu under julhelgen och nyårs helgen.


De ska julbakas, julstäda, julpynta och handla julklappar och hålla på och härja för fullt.

Så nu kommer jag lägga in lite bilder och inte så mycket text. Jag har inte så mycket att berätta förutom att min jul va underbar, fick världens bästa julklapp och de är att min man får nu komma hem.. *Saknar*

Bilder i sig själv säger ju en heldel, så jag hoppas att ni får en bra sammanfattning på hur min jul och ny år har varit.


Lilleman har blivit 8 månader, och nu i januari så blir har 9 månader den 27/1

Tiden går så otroligt fort, lite skrämmande faktiskt!


Hoppas ni har haft en bra jul och ny år och att de nya året är väl mot er.

Alla människor förtjänar att ha det bra,

Även fast vi är olika utan på och religion och tycke så är vi alla ändå likadana innuti.

Vi är alla människor och vi har rätt att göra fel!


Peace Out


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma Anna Och Sonen Leo

♥ ..Te Amo Mi Amore, Mi Nene.. ♥

Så förälskade sig lammet i lejonet
Är världens lyckligaste mamma o fru.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards