familjenbernblomhamrouni

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Tunisien 12 nov 2010

Av Mamma Anna - 9 december 2010 21:34

Jag vet att de va jätte jätte länge sedan jag skrev här. Men de har inte blivit av bara.

Jag har gett min tid till min son Leo för att leka och skojja med varann.

Han börjar bli så stor nu.. Mammas älskling.                              

                                                  
                                                  
         


Jag har väldigt upptagen med mina tankar hela tiden.

Jag tänker på allt runt omkring och jag tänker på min man som inte får komma hem än.

Vi vet inte när han får det heller, det enda migrationsverket sagt är att dom har en handläggningstid på 7-9 månader. Vi som redan har varit ifrån varann i 5 månader, snart 6 månader. Det är hur jobbigt som helst! Hur tror dom att man ska kunna orka vara ifrån varann så länge. Förstår dom inte hur påfrestande det är!

  


Saknaden till varann gör att det blir en jobbig tid ifrån varann...


  


Jag fick en liten semester nu i november igen.. En vecka i tunisien för att träffa gubben..

Saknar honom så mycket, jag önskar verkligen att han kunde vara här hemma med oss.

Speciellt nu när de är jul och ny år och allt..


  


Jag tänker på dig dagarna igenom, finns inte en sekund som jag inte tänker på dig.

Du och Leo är mitt hjärta, mitt liv och min själ..

Det var så skönt i tunisien, jag trivs verkligen så bra där, känner mig som hemma.


  


Mitt underbara andra hem. Bradáa Ksouf essef i tunisien... Jag saknar sååå mycket!!

Längtar tills man blir gammal och grå så gubben och jag ska bygga ett eget hus där!

 

Jag saknar min gubbe, hans bröder och hans underbara mamma...

Dom betyder otroligt mycket för mig! Det känns som min egen familj..




Tack för mig denna gång och hoppas ni alla mår bra..

 

 Peace out and give much love!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:51


Hej då 2010, hej 2011   Nu är det ett nytt år och med nya möjligheter. Ta vara på dom medans du kan och orkar, man vet aldrig när saker och ting går som man inte vill. Detta år kommer vara ett bra år för mig! * Min man kommer hem efter 7 må...

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:46


     Min lilla underbara gokille.  Jag älskar dig mer än vad gudarna älskar havet, luften, elden och jorden.   Du är mitt hjärta och min själv. Utan dig så skulle livet inte vara värt! Du gör mig stark och lycklig...   Dagen du född...

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:34

Anledningen till att jag inte har skrivit på länge nu igen är för att nu innan jul så har man inte så mycket tid att sitta och blogga eller kolla mailen, så de har legat på sidan nu under julhelgen och nyårs helgen.   De ska julbakas, julstäda, j...

Av Mamma Anna - 14 december 2010 23:57


Jag som mamma älskar julen men de har jag gjort hela tiden. Förut när man var barn så handlade julen om julklappar, kalle anka, good mat och tomten. Nu när jag är vuxen och har bildat en egen liten familj så har man insett att de är inte det som ...

Av Mamma Anna - 9 december 2010 23:53


          Jag är så stolt att jag har fixat denna bild helt själv på PAINT. Det är roligt att fixa och trixa lite när man inte har så mycket för sig...   Jag älskar dig lillhjärtat mitt (LEO)  och jag älskar dig min underbara man...

Presentation


Mamma Anna Och Sonen Leo

♥ ..Te Amo Mi Amore, Mi Nene.. ♥

Så förälskade sig lammet i lejonet
Är världens lyckligaste mamma o fru.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards