familjenbernblomhamrouni

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mamma Anna - 19 oktober 2010 21:26

Att det gör så ont i en själv när man ser sitt barn ha ont och bara skriker och grinar.

 Jag fick tårar i ögonen idag när min son vaccinerades.

De gör så ont i hjärtat, att man har en sådan kompling till sitt barn är helt sjukt.

Jag älskar dig lill hjärtat mitt. Du är mitt allt här i världen!

 

Dom vägde och mätte han idag också. stor grabben redan.

Tiden går så fort.

Kändes som man nyss åkte till sjukhuset och skulle föda.

 

Han är 5 månader och 3 veckor.

Nästa vecka blir han 6 månader lillman min.

Han vägde 8555g och är 67cm lång...

 

 

Peace out and Love each other...

Av Mamma Anna - 18 oktober 2010 20:05

Jag saknar dig så mycket.

Du är i mina tankar hela tiden.

Jag älskar dig så mycket! Puss

 

 

 

 

 

Om du var här hos mig så skulle jag må underbart.

Då har jag mina två älsklingar i min närhet.

Det enda jag behöver här i livet!

Ana Nhebek Barcha, Jag Älskar Dig mycket!!!!

 

Peace and love on you people... 

Av Mamma Anna - 18 oktober 2010 16:23

En film som är klart värd och se om man gillar

action/skräck/thriller och även lite romantik.

Jag tyckte iaf att filmen va bra, skulle lätt se den igen.

Har även sparat den på datorn ifall att jag skulle få nå ryck!



En serie som jag även följer är Förhäxad.

En mycket bra serie som även är lite roligt,

dessutom kan den vara skrämmande om man är en mindre människa.

Men jag tycker att den är bra, och alla har ju olika smak!

tack och lov för det!!!!

 

 

Jag har ingen aning om vad jag skulle skriva idag

 här i bloggen så då blev de bara lite,

 Gott och blandat med både film och serie!

 

 

Fortsatt trevlig kväll, nu ska jag göra nått att äta och sedan en kopp kaffe, bara mys.

Vänta på att min man ska logga in igen så jag kan se honom.

 Jag saknar honom hur mycket som helst.

 

Imorgon ska lilleman min vaccineras ( andra vaccinet nu ),

hoppas det går bra.

För senast så skrek han och grät och jag tyckte så synd om honom.

Mammas lillhjärta..   

Men jag skriver imorgon hur det gick och lite uppdateringar om hur stor han har blivit.

 

 

Så nu över till lite skön musik till er alla!!!!!

 

Tack för mig och peace out and take care

Av Mamma Anna - 17 oktober 2010 17:49

Jag känner mig så duktig idag..

Har haft lillasyster på besök och hon ville ha min hjälp att fixa en blogg. 

Så jag fixade lite och sedan bad jag en kompis hjälpa mig liten ang. photoshop eftersom jag inte har det på min dator..

 

Men nu har hon en blogg iaf,    NathalieAnderssonpuss123.bloggplatsen.se


  

  

 

Den bilden har jag fixat..

Alla bilder som jag har här är fixade på paint..   

*känner mig lite stolt faktiskt*     


  


Min lillprins börjar även få tänder samt att han är lite förkyld, så han är extra gnällig nu. Dessutom extra mammig... vet inte om bebisar brukar bli det runt  5-6 månader.

Hoppas de går över snart,  litegranna iaf..

Men jag älskar att kramas med min gogubbe..

Mamma älskar dig lillprinsen min..


  


Jag saknar även en vis annan person som betyder hur mycket som helst för mig.

Det är min man Nader Hamrouni.

Om du va här så skulle jag vara den lyckligaste människan på jorden.

För då har jag dom två personerna som jag älskar mest av allt brevid mig!


  



Peace and Love

  

Av Mamma Anna - 15 oktober 2010 01:01



Du är det bästa som har hänt mig. Älskar dig min lillprins!

Älska är ett ord som används ofta, men att älska sitt barn går inte ens att beskriva.

Finns inget mer underbart än när man får en av sitt eget kött och blod.

Hur man ser dom lära sig saker, växa och utveckla sig här i världen.

När du skrattar så får du mig att känna en sådan värme inombords.

En lycka som är större än himlavalvet!

 

 

  


Kommer alltid göra allt för dig min underbara son.....

  

Av Mamma Anna - 14 oktober 2010 23:24


Saknaden till dig är oändlig, jag önskar att du var här med mig.

Jag saknar att ligga i ditt knä och kolla in i dina ögon.

Dina ögon, dina läppar, dina händer, sitt sätt att vara

Får mig att smälta som is i öken. 

 

Jag älskar dig min man så otroligt mycket.

Det är jobbigt att vara utan dig när jag bara vill hålla dig nära.

Snart har vi varit gifta i 3 månader och 3 månader utan varann är som en evighet.

Men vi är starka och vi låter inte saknaden göra så att det inte fungerar.

 

Jag önskar önskar att du va här så jag kunde hålla om dig och känna din närhet!

Men jag vet att du har mig i tankarna precis som jag har dig i mina tankar.

Hoppas tiden går fort som vi är ifrån varann och att du snart får komma hem.



Jag älskar älskar dig!

Det kan ingen ta ifrån mig..

Jag älskar dig som natt och dag,

ingen älskar dig mer än jag!

Drömmer om dig på natten och tror att du är här på dagen.

Upptäcker att de bara va en dröm och hoppas snart att det blir verklighet..



     Anna Bernblom           Nader Hamrouni



2009-09-23 Började vi lära känna varann

2010-01-14 Blev vi tillsammans

2010-08-12 Blev vi man och hustru


  


No I have never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you
I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me
Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand the urgency
And god will remember that we are in love!


Av Mamma Anna - 12 oktober 2010 13:25

Tunisien i 1 vecka. Avkoppling ifrån verkligheten!

Som ensamstående mamma har man rätt till det?

  

 

  

 

Den 6 augusti åkte jag och en vännina till Tunisien.

Vi landade sent på natten och min man och hans två kusiner kom och hämtade oss på flygplatsen med en snygg BMV, när vi kom fram till huset så blev vi varmt Välkommen av min mans mamma och mormor.               *happy*

 

Det var så fint och speciellt, precis taget ur en saga liknande Aladdin!                         

  

Det var ungefär 1 månad sedan jag och min man träffades, så de va underbart att träffa han, krama han och pussa på han igen.

Jag visste faktiskt inte att man kunde sakna någon så otroligt mycket som sin man eller som sitt barn.

  

Jag trodde ju inte att Tunisien skulle vara så fint och huset som min mans mamma bor i var ju hur fint och mysigt som helst.

Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där,jag trivdes hur bra som helst kände mig som hemma. 

(det brukar jag inte gör när jag är på nya ställen)

 

    

 En upplevelse som vi aldrig kommer glömma.

Vi var och bada några gånger med min mans lille bror Mohammed och deras kusiner.

Havet var underbart.

Så blått hav har jag aldrig sett, bara på bild.

  

Vi skulle bara vara i Tunisien i 1 vecka, jag skulle även gifta mig under tiden vi var där.

Bröllopet och festen va helt perfekt, kunde inte bli mer perfekt än så.

 

  

Jag hade sytt min klänning själv, fixade håret och sminket själv.Jag hade ett halsband som min vännina hade köpt där det står AMORE, Amore halsbandet var en symbol för våran kärlek eftersom alla vet att jag och min man kallar varann Amore.

  

Det kom folk från höger och vänster, släktingar och vänner till min mans familj.Musiken kom från högtalare som är mening för ett dans ställe. Det var både traditionell musik och lite mer min musik stil.                 (Rihanna, Akon, Reaggeton) 


    

De stämmer att om dagen man gifter sig är helt perfekt så är det den rätta man gifter sig med..

Jag älskar min man hur mycket som helst.

  

Som mamma och fru så har man två hjärtan, en till min son och en till min man.

  

 

       Jag älskar dig och Leo....

Presentation


Mamma Anna Och Sonen Leo

♥ ..Te Amo Mi Amore, Mi Nene.. ♥

Så förälskade sig lammet i lejonet
Är världens lyckligaste mamma o fru.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards