familjenbernblomhamrouni

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

En filmkväll igår efter att ha lagt lilleman som ej ville sova

Av Mamma Anna - 18 oktober 2010 16:23

En film som är klart värd och se om man gillar

action/skräck/thriller och även lite romantik.

Jag tyckte iaf att filmen va bra, skulle lätt se den igen.

Har även sparat den på datorn ifall att jag skulle få nå ryck!



En serie som jag även följer är Förhäxad.

En mycket bra serie som även är lite roligt,

dessutom kan den vara skrämmande om man är en mindre människa.

Men jag tycker att den är bra, och alla har ju olika smak!

tack och lov för det!!!!

 

 

Jag har ingen aning om vad jag skulle skriva idag

 här i bloggen så då blev de bara lite,

 Gott och blandat med både film och serie!

 

 

Fortsatt trevlig kväll, nu ska jag göra nått att äta och sedan en kopp kaffe, bara mys.

Vänta på att min man ska logga in igen så jag kan se honom.

 Jag saknar honom hur mycket som helst.

 

Imorgon ska lilleman min vaccineras ( andra vaccinet nu ),

hoppas det går bra.

För senast så skrek han och grät och jag tyckte så synd om honom.

Mammas lillhjärta..   

Men jag skriver imorgon hur det gick och lite uppdateringar om hur stor han har blivit.

 

 

Så nu över till lite skön musik till er alla!!!!!

 

Tack för mig och peace out and take care

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:51


Hej då 2010, hej 2011   Nu är det ett nytt år och med nya möjligheter. Ta vara på dom medans du kan och orkar, man vet aldrig när saker och ting går som man inte vill. Detta år kommer vara ett bra år för mig! * Min man kommer hem efter 7 må...

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:46


     Min lilla underbara gokille.  Jag älskar dig mer än vad gudarna älskar havet, luften, elden och jorden.   Du är mitt hjärta och min själv. Utan dig så skulle livet inte vara värt! Du gör mig stark och lycklig...   Dagen du född...

Av Mamma Anna - 2 januari 2011 12:34

Anledningen till att jag inte har skrivit på länge nu igen är för att nu innan jul så har man inte så mycket tid att sitta och blogga eller kolla mailen, så de har legat på sidan nu under julhelgen och nyårs helgen.   De ska julbakas, julstäda, j...

Av Mamma Anna - 14 december 2010 23:57


Jag som mamma älskar julen men de har jag gjort hela tiden. Förut när man var barn så handlade julen om julklappar, kalle anka, good mat och tomten. Nu när jag är vuxen och har bildat en egen liten familj så har man insett att de är inte det som ...

Av Mamma Anna - 9 december 2010 23:53


          Jag är så stolt att jag har fixat denna bild helt själv på PAINT. Det är roligt att fixa och trixa lite när man inte har så mycket för sig...   Jag älskar dig lillhjärtat mitt (LEO)  och jag älskar dig min underbara man...

Presentation


Mamma Anna Och Sonen Leo

♥ ..Te Amo Mi Amore, Mi Nene.. ♥

Så förälskade sig lammet i lejonet
Är världens lyckligaste mamma o fru.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards